EESZT AKKREDITÁLT HÁZIORVOSI NYILVÁNTARTÓ RENDSZER

A PCA nem csak egy számítógépes program - harminc év fejlesztés tapasztalatai csiszolták hatékonnyá, mind a mai napig folyamatosan továbbfejlesztjük. A PCA segítségével az adminisztrációs idő a felére csökkenthető!


Árajánlat kérés

Kérjen árajánlatot e-mailben, vagy érdeklődjön az alábbi telefonszámon:

E-mail: unicom@unicom.hu

Telefon: (+36-1) 466-7132, 466-7404 (munkanapokon 8.00 - 16.00 óra között)

  • A PCA Háziorvosi nyilvántartó rendszer különböző változatait 1991 óta használják Microsoft Windows alatt ügyfeleink
  • Megbízható, gyors, könnyen tanulható
  • Egyszerű a jelentések készítése (Havi, Táppénzes, Betegforgalmi, Taj, stb..)
  • Naplók és receptek kezelése
  • Tartalmazza a rendelési időben szükséges szolgáltatásokat
  • Barátságos segítségnyújtás telefonon és e-mailben is. Folyamatos oktatási, továbbképzési lehetőségek országszerte
  • Telepítés menete és a terméktámogatás távsegítséggel zajlik
  • Folyamatosan beépítjük és akkreditáljuk a változó EESZT funkciókat! EESZT akkreditációs tanúsítványunk száma: EESZT F 2017/0043, EESZT hatósági engedélyünk száma pedig EESZT EI 2020/0037

Unicom Stúdió EESZT Engedély.pdf

PCA Háziorvosi nyilvántartó rendszerünk frissítését
itt töltheti le >>>

A PCA (Pax Corporis et Animae) szolgáltatásai

A PCA rendszer fontosabb szolgáltatásai >>>

Rendszerünk technológiai és felhasználói jellemzői

Rendszereink kialakításánál mindig elsődleges szempontként vesszük figyelembe a felhasználót. Ezt szem előtt tartva 5 fő szempontrendszer szerint történik programjaink tervezése és fejlesztése.

Az alábbiakban részletezzük ezeket.

 

Általános szempontok

Könnyen elsajátítható legyen a rendszer, (gyors tanulási idő )
A képernyő látvány hasonlítson, a bevált papíros élményhez, (könnyen kezelhető)
A rendszer adatelérési és kezelési sebessége, a lehető leggyorsabb legyen, azaz ne a program generálja a gépbővítést, (pénzügyi optimalizálás)
Az adott rendszer szerkezete feleljen meg a számítástechnika és a felhasználói gyakorlatnak, (gyorsan áttekinthető)

Speciális számítástechnikai szempontok

A rendszer működjön egyedi és hálózatos formában és kerülje ki, előzze meg az esetleges számítástechnikai problémákat,
Meghatározott felhasználói képernyő, mely támogatja a betanulást, általános kézikönyvet, helpet stb.
Rendszereinkhez teljes dokumentációt biztosítunk,
Rendszereinkhez teljes számítástechnikai szolgáltatást biztosítunk, mind a felhasználónak, mind a számítógépes rendszergazdának,

Szótár elv

A hivatalos - törvényileg szabályozott - adatokat biztosítjuk a felhasználóknak, (időt spórolunk meg a felhasználóinknak)
A hivatalos adatok leválogathatóak, hogy mindig csak a szükséges adatokkal dolgozhassunk (áttekinthető adatok)
A hivatalos adatokat, szinonima elven használhatja a felhasználó (egyedi szakmai kifejezések használata )
Szabadon tölthető alap adatállomány (testreszabható szakmailag a rendszer)

Nyitott rendszer

Szabad lekérdezési rendszerszolgáltatást adunk - ADHOC lekérdezés - mellyel bármely speciális kérdés megválaszolható, (egyedi statisztikák),

Szabad nyomtatási lehetőség - ADHOC lista - biztosítja, a felhasználónak, hogy tetszőleges kimutatást készíthessen ( űrlap jellegű szolgáltatás )

Grafikai statisztikák - CHART - , grafikus kimutatást adnak, (grafika )
A nagyobb rendszerek formanyomtatvány előállítását is biztosítják, ( formanyomtatvány készítés )

Használhatóság

A felhasználó által megszokott vizuális élményt biztosítunk, ( formanyomtatvány papír látvány )
Rendszereink sebességét a lehető leggyorsabbra tervezzük, (gyorsaság )
A több felhasználós rendszereink mindegyike az adott felhasználó igénye szerint beállítható (testre szabás - felhasználó függően )
A hivatalos adatállományokat, szótár elven és szinonima elven használhatják felhasználóink, (szinonima szótárak )
Szabad böngészési és válogatási lehetőséget biztosítunk rendszereinkben, hivatalos adatok között is, (böngészés az adatokban )

Árajánlat kérés

Kérjen árajánlatot e-mailben, vagy érdeklődjön az alábbi telefonszámon:

E-mail: unicom@unicom.hu

Telefon: (+36-1) 466-7132, 466-7404 (munkanapokon 8.00 - 16.00 óra között)